Zgłoś Usterkę

Wstajesz rano, masz ochotę napić się pysznej kawy a tu nagle ekspres odmiana posłuszeństwa? Pojawia się awaria a Ty nie wiesz co zrobić? Pracujesz od rana do wieczora i nie masz możliwości osobiście dostarczyć urządzenia do serwisu? Mamy dla Ciebie rozwiązanie! Zgłoś usterkę poprzez formularz a nasz Pracownik skontaktuje się z Tobą i umówi kuriera w celu odbioru urządzenia, dostosowując dzień, godzinę i miejsce do Twojego grafiku. Nasz serwis współpracuje tylko z najlepszymi dlatego wszystkie przesyłki odbierane i dostarczane są przez firmę kurierską TNT.

Jak przebiega cały proces?

Zgłoś urządzenie

Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń do nas. Zostanie otwarte zlecenie gdzie zostanie zakwalifikowane do pomocy telefonicznej lub do zlecenia kuriera.

Kurier

Zabezpiecz urządzenie i spakuj swój ekspres do kawy zgodnie z wytycznymi firmy kurierskiej. Kurier odbierze  od ciebie i dostarczy do nas do serwisu.

Wszelkie informacje jak prawidłowo przygotować przesyłkę znajdziesz w poniższym linku: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/how-to/prepare-boxes.html

Diagnoza

Technicy sprawdzą Twoje urządzenie pod kątem awarii.

Kontakt z Tobą

Skontaktujemy się z Tobą w celu poinformowania co jest uszkodzone, jaki jest koszt naprawy oraz przewidywany termin zakończenia naprawy. Dopiero po Twojej akceptacji rozpocznie się proces realizacji.

Naprawa

Technicy naprawią Twój sprzęt używając tylko i wyłącznie nowych i oryginalnych części. Na wymienione części udzielamy 12 miesięcy gwarancji.  Po wykonanych czynnościach naprawczych urządzenie zostanie przygotowane do odsyłki, a punkt Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia terminu odsyłki.

Odsyłka

Kurier dostarczy twoje naprawione urządzenie w dogodnym dla ciebie terminie, dzięki temu nie tracisz czasu na dojazdy.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia kuriera i potwierdzenia danych.

tnt

Po otrzymaniu urządzenia do serwisu, nasi wykwalifikowani Technicy sprawdzą urządzenie i skontaktują się z Państwem w celu poinformowania o weryfikacji, kosztach naprawy i przybliżonym zakończeniu naprawy urządzenia. Po akceptacji wyceny z Państwa strony ekspres zostaje przekazany do realizacji naprawy. Bez wyrażenia zgody na naprawę z Państwa strony, nasi Technicy nie przystępują do czynności naprawczych! Po wykonanej naprawie serwis udziela 12-miesięcznej gwarancji lub rękojmi na wymienione części.
Nasz serwis wykonuje naprawy ekspresów zarówno automatycznych jak i kolbowych oraz ekspresów do kawy z linii profesjonalnej.

Note: Carousel will only load on frontend.

Polub nasze profile

Dowiedz się więcej